Za nami kolejna edycja imprezy, która otwiera sezon biegowy w Łodzi. Na starcie 4. Biegu Trzech Króli stanęło blisko 3 tysiące osób. Biegaczy dopingowały tysiące kibiców.

Łódzki Bieg Trzech Króli odbywa się każdego roku 6 stycznia i towarzyszy mu świąteczna, wyjątkowa oprawa. Start i meta usytuowana jest w rynku Manufaktury. Szybka, atestowana "piątka" jest świetnym urozmaiceniem w zimowym treningu. Trasa wytyczona jest w samym centrum Łodzi. 

Ciekawym doświadczeniem i wyzwaniem była dla nas organizacja integracyjnego turnieju zapaśniczego pod hasłem „Różni+Równi=Europejscy”. Na zlecenie Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy turniej dla dzieci polskich oraz czeczeńskich, zamieszkujących w ośrodku dla uchodźców. Agencja Blersport odpowiadała za koordynację całego przedsięwzięcia.

Już po raz drugi nasza firma miała przyjemność przeprowadzić turniej piłkarski dla pracowników firmy DSV. W rozgrywkach, które obyły się w łódzkiej Zatoce Sportu wzięło udział kilkanaście drużyn. Zadaniem agencji Blersport było kompleksowe przygotowanie imprezy a także zapewnienie cateringu dla uczestników.

Za nami kolejna edycja cyklicznej akcji letniej, polegającej na budowaniu jak największych budowli z piasku. Dodatkową atrakcją eventów były tym razem warsztaty kanapkowe dla najmłodszych. Dzieci miały okazję przygotowywać pyszne kanapki z serami naszego sponsora – marki Serenada. Odpowiedzialnym za warsztaty był krytyk kulinarny i znawca serów Geno Mientkiewicz. W tym sezonie odwiedziliśmy 22 nadmorskie miejscowości. Najwyższą budowlę z piasku wzniesiono  w Sztutowie.

Kolejną sportową inicjatywą naszej agencji był Bieg Dla Europy, którego zadaniem było m.in. promowaniem udziału w wyborach do Paramentu Europejskiego. W imprezie organizowanej w łódzkich Łagiewnikach wzięło udział 500 biegaczy. Po biegu odbył się koncert Mezo oraz piknik europejski. Bieg odbył się na zlecenie Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce oraz Parlamentu Europejskiego. Firma Blersport odpowiadała za realizację całego projektu. Jest też autorem logo i identyfikacji wizualnej imprezy.

Podczas mistrzostw świata w piłce nożnej agencja Blersport przygotowała i obsłużyła miejską Strefę Kibica w Zgierzu. Kibice z tego miasta mogli oglądać na wielkim ekranie nie tylko mecze biało-czerwonych, ale także wszystkie inne spotkania Mundialu.

35628531 2090147881001564 4699622922602414080 o35645065 2090144747668544 2005322944921731072 o35671576 2090145641001788 136199211162009600 o

Zdjęcia pobrane z fb.com/MiastoZgierz

Kontakt z nami

+48 509 719 001
Robert Blesiński

+48 504 200 206
Marcin Szewczyk

naviul. Siewna 15
94-250 Łódź

Napisz do nas